.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مازندران یک وجب ساحل نداریم اما...
مقایسه قابل تامل ناطق نوری از سواحل دریای مازندران و هرمزگان !
شمال نیوز : در استانی هم‌چون مازندران و به خصوص در غرب آن یک وجب ساحل نداریم و تمام آن اشغال شده است و خوشحال شدم که حداقل در هرمزگان ساحل آن گونه خراب نشده است و در یک منطقه در بندرعباس...
مقایسه قابل تامل ناطق نوری از سواحل دریای مازندران و هرمزگان !

شمال نیوز : حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری گفت : در استانی هم‌چون مازندران و به خصوص در غرب آن یک وجب ساحل نداریم و تمام آن اشغال شده است .

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در خصوص مسأله‌ی گاوبندی یا پارسیان که نمی‌دانم چرا بی‌دلیل نام آن عوض شده چون اسامی تاریخی باید بمانند و جزئی از تمدن و تاریخ ماست، بحث‌هایی داشته‌ایم و بنده قول داده‌ام این موضوع را پیگیری کنم تا با توجه به راه حل خوبی که پیشنهاد شده حفظ حقوق همه مورد توجه قرار گیرد.

این چهره مطرح سیاسی کشور در دیدار صمیمی با جمعی از نخبگان استان هرمزگان با اشاره به نکات و مباحثی که در این نشست از سوی نخبگان هرمزگانی مطرح شد، عنوان کرد: بسیاری از نکاتی که مطرح شد دردها و مشکلاتی بود که امیدواریم با مدیریت خوب و صادقانه برطرف شود.

وی ادامه داد: برخی مسائل را بنده منتقل می‌کنم که امیدوارم موثر واقع شود و تا آنجا که بتوانیم این موارد را پیگیری خواهم کرد.

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: بخشی از مسائل و مشکلات به‌علت شرایطی بوده که در کشور رخ داده و امیدواریم در دولت «تدبیر و امید» آن مشکلات رخ ندهد و همه باید مراقب باشیم و کمک کنیم که مشکلات بیشتری به وجود نیاید و آنچه به وجود آمده نیز برطرف شود.

ناطق‌نوری با بیان اینکه لازمه بسیاری از خواسته‌ها امکانات و بودجه است، اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت دولت از نظر بودجه بحرانی است و در حالی که قیمت نفت در بودجه 94 روی 74 دلار توسط دولت بسته شده بود اما هم‌اکنون قیمت آن در حدود 40 دلار است و این کسری بودجه و خالی بودن خزانه و تعهداتی که در دولت قبل به وجود آمده موجب بروز مشکلاتی شده و حتی پیمانکارانی داریم که از دولت طلبکار هستند و به دلیل اینکه بودجه‌ای به آنها داده نشده وضعیت خوبی ندارند.

وی تصریح کرد: دولت دکتر روحانی کشور را در این چنین شرایطی تحول گرفته که با بدهی، نزول قیمت نفت و خشکسالی و سایر مشکلات مواجه است که البته خداوند برای برطرف کردن آنها به ما کمک می‌کند اما باید شرایط را نیز بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: البته بخشی از مسائل نیز ربطی به این شرایط ندارد و نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است و در همین استان امکانات بسیار خوبی وجود دارد و حتی جاذبه‌های توریستی و طبیعی کم‌نظیر را در این استان مشاهده کردم اما از چنین اقلیم و ظرفیتی به‌درستی استفاده نشده و باید خود را مواخذه کنیم که چرا از ساحل به این زیبایی و امکانات خوب بهره‌برداری مناسبی نداشتیم؟

ناطق‌نوری افزود: در استانی هم‌چون مازندران و به خصوص در غرب آن یک وجب ساحل نداریم و تمام آن اشغال شده است و خوشحال شدم که حداقل در هرمزگان ساحل آن گونه خراب نشده است و در یک منطقه در بندرعباس اشغال ساحل را دیدم که اگر مسئولی در گذشته در این استان به خلاف مجوز سرمایه‌گذاری در آنجا را داده باید به هر شکلی است توافق شود و جلوی آن کار اشتباه گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص انتزاع بخش‌هایی از شهرستان پارسیان استان هرمزگان، گفت: در خصوص مسأله گاوبندی یا پارسیان که نمی‌دانم چرا بی‌دلیل نام آن عوض شده چون اسامی تاریخی باید بمانند و جزئی از تمدن و تاریخ ماست، بحث‌هایی داشتیم و بنده قول دادم این موضوع را پیگیری کنم تا با توجه به راه حل خوبی که پیشنهاد شده حفظ حقوق همه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با قدردانی از استاندار هرمزگان برای استفاده از نیروهای اهل سنت در مناصب مدیریتی استان هرمزگان، گفت: استفاده از اهل سنت در هرمزگان اقدام خوبی بوده و برادران اهل سنت حافظان مرزهای ما هستند در خطوط مرزی ما در کنار شیعیان حضور دارند و مرزبانان ما هستند.

ناطق‌نوری تصریح کرد: در شرایط بحرانی ابتدای انقلاب کسانی که قبل از همه با ضد انقلاب برخورد می‌کردند مردم اهل سنت به خصوص در استان‌هایی هم‌چون کردستان و سیستان و بلوچستان بودند و در جنگ نیز شهدای بسیاری از اهل سنت بودند و ما ذره‌ای نگرانی در این خصوص نداریم چون اهل سنت حافظان مرزها و امین ما هستند.

وی گفت: انتصاب نیروهای اهل سنت در مناصب مدیریتی استان هرمزگان همدلی و وحدت خوبی را در استان هرمزگان به وجود آورده است.

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری هم‌چنین با اشاره به ظرفیت هرمزگان در زمینه‌ی ورزش‌های آبی و ساحلی، گفت: دریا و ساحل و ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد اما از اینکه ورزش‌های آبی هنوز به خوبی در آن راه نیفتاده تعجب کردم که می‌تواند اشتغال بسیاری هم ایجاد کند هم‌چنین شرکت‌های بزرگ نیز باید از بخش ورزش حمایت کنند.

ناطق‌نوری خاطرنشان کرد: صنایع‌دستی این استان که در خانه‌ها تولید می‌شود نیز جاذبه‌های فراوانی دارد و امروز در دنیا گرایش به سمت این محصولات است که باید از آن استفاده کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضایی 1 اسفند 1393
حاج اقا شما سکوت کنید بهتره، درخصوص سوال مازندران شما از برادر ارجمند خودتون سوال بفرمائید بهتره خصوصا از آقازاده شریف تون
نا شناس 1 اسفند 1393
جنابعالی چرا توپ را به زمین دیگران می اندازید؟این سواحل توسط چع کسانی اشغال شده؟ آیا غیرازاینه که توسط شما یا منتسبین ودوستانتان اشغال گردیده؟ نگاهی به اسامی مالکان شهرکهای ساحلی بیانداز .محمدحسن تهرانی نژاد«جهرمی» داماد دلبر شما.بازهم بگم؟شهرک بهارنار نج و.....
نا شناس 2 اسفند 1393
خوش بحا ل شما خودتان ساحل غرب مازندران را صاحب شديد نكنه ميخواي بري هرمزگان كانديد بشي شما مازندران را ويران كرديد. حاجي خودتو ناراحت نكن اشكال نداره مازندراني ميره سمنان و هرمز گان حمالي ميكنه
نا شناس 2 اسفند 1393
اقای ناطق اشغال سواحل مازندران به دوران مدیریت شما و دوستانتان بر میگردد. سواحل رو شماها اون موقع تقسیم کردید بین سپاه و مخابرات و ....
نور 2 اسفند 1393
تمام متل هتل اکثرشهرهای ساحلی که وصل به دریا هستند وحتی پارکینگ روآبی دارند سه دانگ مال شماست در این صورت یک وجب ساحل نباید وجود داشته باشد
نا شناس 3 اسفند 1393
جمعیت مازندران همه در جلگه و کنار ساحل پخش شدند قیاس مع الفارق فرمودند ایشون
نا شناس 3 اسفند 1393
خدارو شکر مردم از حال و روز مملکت باخبرند خوب از بد میفهمند مردم به این خوبی چرا مردم رو بازی میدی آقای ...............................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.